MELAYU DIUJI

 Asalamuaalaikum


Semenjak beralih kerajaan kedudukan Islam bagaikan tergugat, bangsa minoriti memohon perkara yang tidak sepatutnya. Apakah tidak cukup dengan majoriti kekayaan negara dimiliki oleh bangsa ini? Apakah ianya menjadi rasis apabila mempertahan hak-hak bangsa Melayu yang termaktup dalam perlembagaan dan kini yang Melayu berkedudukan yang paling bawah? 


Apakah tidak cukup dengan rumah-rumah mewah kebanyakannya dimiliki oleh bukan Melayu. Mana formular si sotong yang konon-kononnya membantu bangsa Melayu?? Mana janji-janji sebelum pilihanraya? Kamu berjanji dan tidak menunaikan janji-janji? Kalau binatang kita boleh pegang pada tali, kalau manusia berpegang pada apa bukan janji? 


Kerajaan kini memperbodohkan rakyat, kluster mahkamah kini dieskot pula oleh penguasa, apa nak jadi ???? Mana maruah? Dunia memerhatikan kita. kaum majoriti dihina, orang miskin diupah kata perintah apa ini??? Inilah akibat daripada perpecahan bangsa Melayu sehingga menjadi minoriti. 


Kali ini kita pastikan pengkhianat bangsa dijatuhkan, pencuri dipenjarakan. Mereka kenyang dengan penderitaan kita, mereka ketawa dengan kesusahan kita, mereka hina kita semua, ayuh bangsa ku sedarlah daripada mimpi, Hukum mereka pada PRN yang akan datang. Kita buktikan kuasa rakyat. Pastikan mereka ini menerima bala yang setimpal dengan perbuatan mereka


Sudah cukup bangsa ku, kita bertolak ansur hingga ditolak beransur ansur..


Allahuakhbar!!!

Allahuakhbar!!!

Allahuakhbar!!!


Irwan Fahmi Ideris 

9:18pm

25 Shawal 1444H,

16 May 2023


Comments

Popular posts from this blog

Doa Nasiri

KENYATAAN MEDIA PERTUBUHAN PRIBUMI PERKASA MALAYSIA

kesan apabila kerajaan menarik balik kes rayuan isu kalimah ALLAH