Islam diAmbang Kehancuran.

Asalamualikum,

Nagara dikejutkan dengan Sexsualiti Merdeka yang sudah mula berlangsung semenjak 2008 lagi, disini menunjukkan bahawasa Akhlak & juga sikap-sikap hormat menghormati dikalangan masyarakat sudah tiada lagi, keadaan lebih teruk apabila "Dajal" Ambiga mahu merasmikan program tersebut. Turut terlibat adalah anak kepada Mantan Perdana Menteri yang ke 4, Marina Mahathir menjadi salah seorang yang mempertahankan sexsualiti Merdeka. Disini kita dapat melihat maksut sebenar Merdeka itu adalah "Kebebasan". Namun umat Islam sudah tidak lagi merasakan sensitif tentang perkara sebegini berlaku, Saya sendiri telah membuat Nota Bantahan dan telah diserahkan kepada wakil IGP tempoh hari dan telah membuat 1 lapuran polis supaya kegiatan Maksiat dapat di hentikan, Alhamdulillah ianya berjaya disebabkan juga beberapa NGO-NGO Islam juga turut membangkang.

Isu Seksuliti Merdeka ini belum lg reda umat Islam sekali lagi di kejutkan dengan pertikaian oleh pihak MCCBCHST "Majlis Perindingan Bagi Agama Khristian, Budha, Seikh & Tao, mempertikankan ibadah korban dengan menggesa kerajaan supaya Tidak menlakukan di perkarangan Sekolah-sekolah & di tempat-tempat awam" ini sebenarnya menghina Umat Islam & mempunyai Niat Jahat yang membolehkan ketegangan beragama. Kita lihat pengkhianat-pengkhianat ini sudah mula berani mempertikan Agama Persekutuan. Dalam perlembagaan Negara tidak menyatakkan Agama-Agama lain selian Islam, tetapi agama-agama lain boleh mengamalkan anutan/kepercayaan mereka selagi tidak menggangu Agama Islam. biadap sungguh mereka ini yang mana dahulu mereka ini pendatang yang menumpang di Negara kita. Apakah ini satu provokasi oleh pihak-pihak tertentu untuk mendatang huru-hara kepada Negara ini? Sungguh biadap, kurang ajar & tak sedar diri.

Saya yakin ini semua ada tok dalang yang mengdalangi perkara-perkara ini semua. Jadi saya menyeru semua umat Islam marilah bersatu diatas landasan Islam, ketepikan idealogi Politik. Kerana Ideologi Politiklah yang memecahbelahkan kita umat Islam. Pelbagai contoh yang berlaku di Negara-Negara Arab yang mana apabila umatnya tak bersatu akan ada anasir-anasir luar yang akan meruntuhkan keharmonian Negara,

"Bersatu Teguh, Bercerai Roboh"

Wasalam

Irwan Fahmi Ideris

Comments

Popular posts from this blog

Doa Nasiri

KENYATAAN MEDIA PERTUBUHAN PRIBUMI PERKASA MALAYSIA

kesan apabila kerajaan menarik balik kes rayuan isu kalimah ALLAH