Sudah Cukup segalanya digadai, Hj Najib Wajar Meletakkan Jawatan

Asalamuaalaikum, 

1 Malaysia, BR1M, memberi peruntukan berlebihan kepada sekolah-sekolah jenis kebangsaan terbukti GAGAL. Ini adalah kerana kepimpinan yg mahu mendapatkan undi kaum Cina sebanyak 26% dan undi kaum India . Bagi kaum cina ianya terbukti gagal, peratusan kaum cina itu keluar mengundi meningkat, tetapi peratusan yang dapat kepada kerajaan hanya 8%. Manakala kaum india yang ramai menyokong kerajaan. Tetapi kadar jenayah daripada kaum ini meningkat.

Terbukti kegagalan ini sedah diterjemahkan daripada PRU13 tempoh hari. Malangnya kepimpinan tertinggi Negara masih lagi menagih kepada kaum-kaum ini, melatik orang-orang yang tak sepatutnya dilantik. Laungan 1 Malaysia ini dilaungkan oleh pengampu-pengampu, saya mahu tanya apakah 1 Malaysia ini berjaya? Jika pada pandangan saya ianya terbukti gagal.
BR1M pula kerajaan yang mana konon-kononnya membantu rakyat, tetapi sebenarnya inilah rasuah yang di halalkan oleh kerajaan. Atas dasar apa pemberian ini? Apakah ianya dapat membantu rakyat? Membantu tetapi rakyat meminta minta. Ini juga adalah ketidak pandaian kerajaan mentakbir urus Negara.

Betapa singkatnya pemikiran kerajaan sehingga perlu memberi duit kepada rakyat? Kerajaan juga memberi wang rakyat yang telah disalah gunakan. Terbukti cara begini juga tidak berjaya.
Peruntukan untuk sekolah jenis kebangsaan mendapat peruntukan jutaan ringgit, peruntukan sekolah-sekolah ini diberi dengan banyak sekali jika berbandingkan dengan sekolah pondok. Perdana Menteri yang meluluskan peruntuka-peruntukan ini lalu terus melemahkan parti-parti komponen. Hj Najib menjadi hero ataupun pengkhianat yang mana memberi peruntukan dengan begitu banyak sedangkan sekolah-sekolah jenis tidak ada dalam perlembagaan Negara.
Demi mendapatkan undi sehingga Kalimah ALLAH di benarkan diguna pakai oleh pihak kristian,  Hj Najib selaku Perdana Menteri dan Hisamuddin semasa memegang Menteri Dalam Negeri. Apakah semua cara membolehkan Nj Najib mendapat 2/3?.

Segala usaha mengadai hak-hak melayu untuk mendapatkan undi tidak berjaya, diterjemahkan pada PRU13 yang lepas, Melayu masih memberi undi kepada kerajaan. Bukan sebab kerajaan pimpinan Hj Najib itu terbaik, tetapi disebabkan Melayi tiada pilihan seketika itu. Nampak Hj Najib masih lagi menggunakan kaedah lama yang mana masih meminggirkan kaum pribumi di Negara ini dan mengagong agongkan kaum lain. Penggunaan Kalimah ALLAH adalah klimax. Mana letaknya jiwa sebagai seorang Islam? Sehingga sanggup menggadai kalimah ALLAH.

Sudah cukup segalanya digadai, sudah cukup....... Kepimpinan Wra Perkasa Malaysia berharap supaya Hj Najib meletakkan jawatan. Pengorbanan ini perlu demi menyelamatkan survaival Islam dan Melayu di bumi sendiri

ALLAHUAKHBAR!!!
ALLAHUAKHBAR!!!
ALLAHUAKHBAR!!!


IRWAN FAHMI IDERIS
KETUA WIRA PERKASA MALAYSIA

Comments

  1. Setelah baca cerita you ternyata awak adalah seorang raciest. U duduk kat mana Malaysia dgn berbilang bangsa tapi u lebih utamakan kaum u. Kalau orang kita tak bayar cukai itu ini and tax mana kerajaan dapat duit. sudah beberapa tahun kaum kita ditindas and tidak dihiraukan oleh kerajaan tapi setelah dibangkitkan u orang dah mula start kerajaan bagi lehih keutamaan kepada sekolag jenis kebangsaan. adakah kita diberi asrama atau kelas agama percuma, perubataan dll yg i takpayah cerita. kalau u tak puasa hati dgn kerajaan u boleh mengulas apa apa yang u nak kondem tapi bukan kaum lain.. watch out. we are malaysian we born here and we support and contribute to this country and we have the rights as not only for U. next time respect others feeling ok.

    ReplyDelete
  2. Yes,indeed DSNAR should think seriously of giving way to others to administer Malaysia.He is to lame in defending the malay basic rights while at the same time fight for other races right too.To please the chinese and Indian voters,he sacrified a lot of the malay fundamentals making the malay co-existances with other races seemingly weaker and weaker.He failed to stand defending his own race.We don't mind him giving support to the Chinese and Indian,but not by sacrifying our existing malay rights.If this is the way he defended the malay, I think the sleepin Prime Minister is far more better of than DSNAR.

    ReplyDelete
  3. Kanisha,mana ada kaum lain ditndas di Malaysia, dinegara asal you sah memang ada ! disini you boleh masuk university ,jadi doktor,lawyer,engineer,arkitek,akauntan dan boleh berniaga tanpa sebarang sekatan,bukan itu saja you boleh belajar disekolah bangsa you dengan bahasa ibunda you,bolehkah Melayu berbuat demekian dinegara asal you ? Di Thailand,Indonesia Filipina,Singapura dan diseluruh dunia mereka tak benar langsung buka sekolah bahasa ibunda you.Apa lagi yang you mahu ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Amat benar kenyataan unknown... kanisha ckp siang pandang2 ckp malam dengar2.. kalau mmg kami racist apa masalah? Kami racist pertahankan hak kami... bersyukur anda dilahirkan dibumi bertuah ini, jika dinegara asal you I pun tak tahu apa jadi dgn you.

      Delete
  4. Encik Irwan, Masih relevankah PERKASA selepas GE13 ini? Macam hidup segan,mati tak mau je. KJ pun tak pandang kata2 Perkasa ni. Apa nasib Melayu Islam kita ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. InnSyaALLAH Sdr, Tak mengapa kita paham dia (KJ) mempertahankan Boss nya. Ini yang kita perjuangkan, kita bukan mengambil hak-hak bangsa lain, sedangkan kita mempertahankan Hak-Hak kita contoh seperti penggunanaa Kalimah ALLAH dan sebagainya, Saya menyeru juga memberi sokongan kerana dengan adanya sokongan InnSyaALLAH, kita akan meneruskan perjuangan ALIF, BAA & TAA

      Delete
  5. Kanisha,u tak payah ceritalah pasal nak jaga sensitiviti bangsa lain.Tak payah nak cerita pasal your contribution. U sepatutnya berterima kasih pada kepimpinan MELAYU dulu yang bermurah hati membenarkan bangsa u jadi penduduk Malaysia. Tak payah nak warning2 segala. U ingat kami Melayu takut? Kami ni Melayu dah banyak bagi muka sampai ada yang kaya raya macam Ananda Krishnan. Racist dari aspek apa u nak cakap? Semua bangsa di Malaysia boleh menganut agama masing2, sekolah pun diberikan mengikut aliran bangsa. U pergi negara lain, boleh dapat macam tu? U kena faham, kami pribumi Malaysia ni berhak pertahankan hak kami apabila hak kami dipendang rendah pemimpin atau bangsa lain. U WATCH OUT.. Kalau tak boleh terima kami pertahankan hak pribumi kami, just leave Malaysia..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Doa Nasiri

KENYATAAN MEDIA PERTUBUHAN PRIBUMI PERKASA MALAYSIA

kesan apabila kerajaan menarik balik kes rayuan isu kalimah ALLAH