Marina Mahathir harus kembali jalan yang diredai ALLAH SWT.

Kenyataan Media Wira Perkasa Malaysia
5hb Rabiulawal 1435 / 7hb Jan 2014

Sudah sampai masanya Marina Mahathir menilai aqidah dan peganganya dalam Islam. Penampilannya, kecendurungannya dan beberapa tindakan beliau diikuti dengan prinsipnya yang mana nilai-nilai serta ciri-ciri seorang Muslim sudah tiada lagi didalam diri beliau. Lantang membela nasib hak asasi koloni yang mengamalkan seks bebas (lgbt) yang mana perkara tersebut dilaknati oleh ALLAH taala.

Tegar dan tegas membela mereka yang sonsang yang membolehkan kita membuat kesimpulan bahawa beliau tidak lagi berpegang pada prinsip sebenar seorang Muslim atau mana mana agama dan hidupnya berlandaskan apa yang nyata iatu berdasarkan logik sahaja.

Apa yang lebih menyukarkan ialah watak ini tidak akan menerima apa apa jua jua yang berlandaskan agama malah telah diketahui umum menentang beberapa hukum agama sepertu yang kita lihat didalam doktrin doktrin sister in islam (sis).Terang terangan membela ambiga dan mencabar mereka yang menghentam laknaktullah ini berdepan dengannya. Apa yang cuba beliau buktikan?  Yang terbaru, beliau bersama sama beberapa individu lain memberikan sokongan moral pada pihak kristian secara terang terangan dalam masa yang menemplak Jabatan Agama Islam Selangor, tanpa memikirkan sensitiviti  umat Islam di Tanah Melayu ini.

Kembalilah kepangkal jalan dan betulkan prinsip dan pengangan agama sebelum terlambat kerana sudah keterlaluan melihat apa yang digengamnya. Kita menasihati beilau supaya kembali ke jalan yang diredhai ALLAH, bukan dengan menghina dan mencela sesama muslim. Hormatilah agama itu sendiri jika beliau seorang muslim dan hormatilah perlembagaan negara yang sedia ada jika beliau seorang rakyat Malaysia.

Irwan Fahmi Ideris
Ketua Wira Perkasa Malaysia

Comments

Popular posts from this blog

Doa Nasiri

KENYATAAN MEDIA PERTUBUHAN PRIBUMI PERKASA MALAYSIA

kesan apabila kerajaan menarik balik kes rayuan isu kalimah ALLAH