P.Kamalanathan Jangan Kurang Hajar

Kenyataan P.Kamalanathan ahli parliment yang tidak membenarkan Ibadah korban dilakukan di sekolah adalah satu tindakan yang menghina orang -orang Melayu dan seluruh umat Islam, sedangkan kami tidak pernah mempertikaikan upacara2 keagaam kamu.kamu juga Tidak hormat kepada Agama kaum Majoriti di negara ini. Kepimpinan Wira menggesa supaya ahli parlimen ini supaya berhenti daripada bercakap tentang Agama Islam, jangan jadi "kacang lupakan Kulit" Hormat sedikit. 

Kepimpinan Wira juga menggesa supaya orang-orang seperti ini kita tumbangkan pada PRU yang akan datang, kene ingat kawasan anda mempunyai ramai orang-orang Melayu, jika anda tidak menarik balik, kita tunggu pada pru yang akan datang

Sekian Terima Kasih 

Irwan Fahmi Ideris
Ketua Wira Perkasa Malaysia

Comments

  1. fahmi...kamu lupa statistik hulu selangor ke? Memang akan tumbang pada pembangkang pada pru akan datang sebab najib punya bajet semalam buat ramai ahli bn pun dah menyampah, jadi usah kamu bimbang p.kamalanathan pasti bungkus pada pru akan datang kerana pm najib dera rakyat melalui bajetnya, tentang korban lembu tu aku setuju jugak tapi apa kata kalau esok esok kat sekolah cina, cina sembelih babi dan di sekolah tamil orang india sembelih biawak...setuju tak? Nak sembelih korban kena pada tempatnya barulah kita akan dihormati...ini benda yg patut buat dipasar atau tempat ibadat kalau dibuat ditempat yg salah nampak cam tak beradab pulak, aku bukan sokong mereka tapi buat apa pun guna akal ikut keadaan semasa yg penting kita pun tak suka cina sembelìh babi disekolah kerajaan kan...fikir

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kali ini sudah pasti kami tidak akan tertipu lagi.

Sudah Cukup segalanya digadai, Hj Najib Wajar Meletakkan Jawatan

PDRM Harus bertindak